Treningstider

NYE TRENINGSTIDER FOR HAUST / VINTER 2016 – 2017
NB! Gjelder fom. tirsdag 4. oktober 2016 !

Laurdag
:
Laurdagsjogg – start frå skulen i Hosanger kl. 16:00 – t/r Langeland gjennom Kossdalen – ca. 13 km

Mandag:
Trening for born fom. 4.klasse i ungdomshuset på Hosanger kl. 18:00-19:30, Fom mandag 17.oktober
Trenar: Aksel Øvsthus. Leik, friidrett og basistrening.

Tirsdag
Roleg langtur – start frå parkeringsplassen ved kyrkja i Hosanger kl. 18:00. Vil løper t/r Fossdal (via Kossdalen, Grimstad, Høgstveit). Totalt ca 15 km. Herav ca 10 m på grus, resten asfalt.
(Dei som ynskjer det kan løpe videre frå Fossdal til Myking, Fotland og tilbake til Hosanger – totalt ca 20 km)

Onsdag :
13. januar – 18 mars 2016. Friidrettstrening for born 4. til 7. klasse på Fotlandvåg skule kl. 13:15-14:15.
Påmelding til Victoria Mjelde Hanstveit – sms til 993 36 940 (etterpåmelding mulig). Oppgi Navn på barn og alder.
Treninga foregår på dagtid med innleigd trenar, MIL og FIL dekker trenarutgifter. Treninga er gratis for borna.

Torsdag:
Intervalltrening på grusbana i Fotland. Oppmøte ved FIL bua kl 19:00, treninga tar ca 1 timer.
Dette er ei kort og effektiv økt som passer for alle;

20 minutter oppvarming:
Alternativ 1 – t/r Fotlandstranda -ca 3 km etter vegen, eller
Alternativ 2 – oppvarming på grusbana – (jogg + spenstøvelser)

Intervaller
Alternativ 1:  20 x 200 m
(= 20 x 40 sek, dvs. alle løper så langt dei kjem på 40 sekunder, stopper og tek pause 40 sekunder, løper 40 sekunder osv. )
(Born vil få tilbod om å løpe 10 x ca 130 m – fokus på hurtighet, deretter fri leik – fotball el. til dei vaksne har fullført si økt. Born under 10 år må vera i fylje med vaksne!)
Alternativ 2:   12-15 x 400 m
Dette er ei alternativ økt for dei som ynsker å satse på langdistanse løp

Nedjogg:
Vi jogger ned på grusbana. Antal runder etter eige ynskje,

Diverse
Alle treninger er opne for både medlemmer og andre som har lyst til å være med å trene. Det er berre å møte opp. (Unnateke friidrettstreninga på dagtid for born, der er det påmelding) For nærmare informasjon om treningane kontakt Øystein Øvsthus 95 22 04 56.
 Hugs! Det er ikkje naudsynt å trene for å komme i form til treninga, her er det berre å møte å så kjem formen etter kvar. Anbefaler gjerne å få med intervallene på torsdag, då desse enkelt kan tilpassast den einskildes nivå.

PS! Kjem tilbake med informasjon om intervalltrening 1000 m og evt. trening i Lysløypa på Vare når dette er avklart.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *